Click & See...

Menarik

21.7.11

Tasik Banding


Kali Pertama saya lalu kawasan ni rasa taksub pun ada. Perkara pertama yang saya taksub adalah benda ni.


Jambatan Panjang

Ada jeti kat sini. Banyak gak pelajar datang untuk buat latihan macam Jabatan Pertahanan Awam (JPA).

Pak Su saya cakap, tempat ni best walaupun dekat ngan hutan dan binatang liar. Jadi, kami pun ambik peluang tangkap gambar banyak-banyak di sini. Menarik jugak, kalau orang tengok rombongan kami, dah macam pelancong dari luar pulak. Semua tempat kami nak ambik gambar. Hehehe.

Mula tu malu gak, tapi mak su saya cakap, buat apa nak malu, bukan nya kau tak da hidung. Ambik kau, kena sebijik ngan mak su. Pa2 pun, selamat la yer melihat gambar yang tidak seberapa ini.


Notis Amaran


Jambatan Lagi...


Pelabuhan... (Bunyi macam besar jer...hehehe)

Nampak Bumbung Jer...

Tasik Banding

Tenang Jer Airnya

Kawasan Penternakan

Bukit Yang Masih Menghijau

Agak2, Yang Biru tu Apa Yer?

Best ni kalau dapat mandi...

Kawasan Rehat

Jalan Menuju Kawasan Rehat

Permandangan Dari atas Jambatan

Bot, Menuju ke destinasi dituju

Time ni, pak su saya menjerit. Cepat, keluarkan kamera, bot tengah jalan. Hehehe. Comel tak Pak su saya?

Ni tak pasti pulak kat kawasan mana. Kalau tak silap, dari Kelantan menuju ker Greek, akan nampak kawasan ni. Berhampiran dengan Tasik Banding jugak.

p/s: Kalau da salah harap dibetulkan. :-)




0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment