Click & See...

free glitter text and family website at FamilyLobby.com free glitter text and family website at FamilyLobby.com free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Menarik

28.7.11

Aku Bahagia...

Hari ini saya rasa seronok sangat, Alhamdulillah. Rasa seperti rezeki datang bergolek-golek jer kat kaki ni. Saya sebagai pendatang baru dalam dunia blog ini iaitu pada 14 Julai 2011.Walaupun tarikh saya mula daftar blog ni Oktober 2010, tapi saya langsung tak ambik peduli. Hanya daftar saja & tidak tahu ilmu blogging. Saya mula aktif dan mempunyai entry pertama pada bulan Julai 2011.

Orang selalu cakap, kalau nak tahu pasal apa-apa pun, kita search jer, mesti Abang Googlebagi jawapan. Tapi, sejak entry first saya kat blog, langsung tak da nama blog saya dalam google. Sedih pun ada jugak. HUHUHU...

Tapi Alhamdulillah, semua dah terubat hari ini apabila saya taib jer nama depan blog saya dan saya dapati ini terjadi.


Blog saya berada di kedudukan No.4 carta Abang Google pada tarikh 28 Julai 2011.

Terima Kasih untuk semua, kawan saya yang banyak bagi tunjuk ajar serta ahli-ahli blog yang lain, yang banyak memberi entry-entry yang sesuai semasa saya blog walking.

Hati: Nak usaha lebih lagi, nak jadi macam yuyu zulaikha & cik epal. :-)

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment