Click & See...

Menarik

29.7.11

Soalan & Jawapan...

Soalan:

Kenapa kerja tak pernah habis?

Kenapa kerja orang kita kena buat?

Kenapa kerja selalu datang time kita tak nak dia?

Dan kenapa saya yang kena buat kerja?




Jawapannya:

Sebab kerja sentiasa datang bila-bila jer dia suka.

Sebab kau kerja jadi orang bawah, so memang la kerja orang kau kena buat.

Sebab kerja bukan boleh cakap bila dia nak datang kat kau.

Sebab itu dah memang kerja kau.

Amacam kalau korang semua jawab macam ni kat bos, rasa-rasa da tak dia nak pecat kau. HEHEHE...

p/s: Ini hanyalah gurauan semata-mata. Luahan perasaan untuk orang yang kena kerja hari Ahad. :-)

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment