Click & See...

Menarik

19.7.11

Jepun Di Waktu Pagi

Permandangan Tasik Tazawa di waktu pagi. Untuk sesiapa yang terasa nak mandi pun ok gak. Tapi kena tahan sikit la sebab kat Jepun sejuk. Kalau rajin, masak la air panas. Hehehe..

Ni plak pemandangan ketika musim sejuk kat Jepun. Dah la musim sejuk, pas tu waktu pagi lak, memang membeku la kat situ kalau tak pakai baju panas.


Jepun pun da air terjun yer. Air terjun ni macam tak boleh nak pergi mandi jer, besar sangat. Kena hempap ngan air pun boleh mati pa. Gerun tul, tapi pemandangan ni sangat cantik untuk cuci mata dan tajamkan penglihatan sebab banyak warna hijau.


Pergunungan Fuji ni pun cantik betul. Kalau la ada yang rajin giler, boleh la panjat gunung ni. Permandangan pagi mesti lagi cantik kalau dapat dilihat dari atas gunung Fuji.
Yang ni plak gambar hutan di Jepun. Cantik dan tenang jer. Tapi kat dalam hutan tu tak pasti la plak da binatang apa. Kalau tak berani tak payah cuba yer. Takut menyesal jer. Hehehe...

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment