Click & See...

free glitter text and family website at FamilyLobby.com free glitter text and family website at FamilyLobby.com free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Menarik

21.7.11

Bila Bos Dah Panggil...

Di awal pagi jumaat ini, tiba-tiba "nnj, masuk bilik saya sekejap". Bos saya panggil. Alamak, kerja pa pulak ler yang saya nak dapat. "saya suruh awak copy 2 set, bukan campur yang ori 2 set." Tada! saya dah kena. Hehehe, salah saya jugak salah dengar. Bos saya baik, dia cakap elok2 jer, kalau bos lain saya tak tahu la macam mana. Saya pun pergi la mengadap Encik Mesin Fotostit dengan berbekalkan Puan Fail yang tebal. Saya juga dibantu oleh Encik Punch dan Cik Stepler.

Puan Fail, tebal & berwarna-warni. Bermakna, saya kena tukar kertas banyak kali dalam Encik Mesin Fotostit untuk menggantikan kertas berwarna.

Dekat office da 2 Encik Mesin Fotostit, dua2 saya pakai. Sampai Encik Office tanya saya, "lama lagi ker nnj, saya da benda nak print". Hehehe. Time tengah kusyuk membuat kerja-kerja, mesin pulak asyik jem jer, kalau da roti dah lama saya makan mesin nie. :)

Ini la gambar Cik Stepler & Encik Punch, banyak membantu saya dalam membuat kerja. Meja saya pun dah macam kedai fotostit plak, macam-macam ada. Hehehe...


p/s: Lain kali dengar arahan dengan betul, kalau tak kerja kena buat banyak kali. :-)

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment