Click & See...

Menarik

27.8.11

Suasana Raya 1

2Insyaallah lagi 4 hari nak raya.
Saya tengok dah macam2 persiapan orang buat.
Kat surau & masjid pun orang dah kurang nak datang terawih.
Sibuk buat persiapan raya, dari kuih, hias rumah, baju raya & macam2 lagi lah.

Saya pun tak terlepas jugak, nak jugak buat persiapan raya tuk cik jari, jom kita usha2.hehehe...




Keadaan cik jari sebelum & selepas. Warna inai ni tak berapa nak terang sebab pakai pun kejap jer, lepas terawih dan bukak sebelum tido.

Hati: Nak pakai inai penuh di jari kena tunggu kawin nanti. :-)

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment