Click & See...

Menarik

5.8.11

Model Termuda

Model cantik ni namanya Thylane Lena-Rose Blondeau. Beliau dilahirkan di Ivory Coast. Sekali pandang mungkin ada yang tidak percaya mengenai umur gadis ini. Umur beliau baru 10TAHUN dan sudah menjadi simbol seks di perancis lebih hebat dari orang yang berumur 2 kali darinya!! Ish3, bahaya tu. Jom layan gambar-gambar dia kat bawah ni.

Giler tajam mata dia, hebat tul.


Ni kalau masuk Miss World, agak-agak menang x?

Dia famous giler kot kat negara dia, kalah model-model dewasa yang lain.

Ini la muka ayah dia. Orang biasa jer.

Ni pulak muka mak dia. Kalau tak silap mak dia ni kerja kat stesen tv.

p/s: Orang melayu & Islam tak payah la nak jadi macam ni, tambah dosa jer. :-)

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment