Click & See...

Menarik

27.1.13

Mindset

Adoi! kenapa la tetiba jer keluar tajuk ni lak...?
HaHaHa, sebenarnya nak kongsi dengan kawan-kawan semua kuasa minda ni.
Ini cerita bukan mainan semata-mata, tapi ada kena mengena dengan yang masih hidup ni.*HeHeHe, ubah sikit ayat dekat tv tu kan.







Dulu, sampai naik muak dengar orang cerita pasal minda ni.

Asal negatif jer, kena mengena dengan minda.
Tapi satu hari, saya ingin mencuba kuasa minda ni.
Orang cakap hebat.So, try la sendiri.

Ceritanya bermula disini.....
Dulu time duduk kat asrama, biasa la, makanan mana la sedap sangat.
Kira hampir semua la pelajar akan complaint pasal benda ni.
Satu hari tu, saya dah jemu nak dengar orang complaint, saya pun cubalah kuasa minda ni.
Alhamdulillah, menjadi dan di gelakkan oleh kawan-kawan.
Tapi saya PUAS ok.
Tidak kisah la orang nak cakap apa.

Saya beli makanan sama macam orang lain. *yang orang cakap xsedap tu tp xda pilihan beli la gak
Saya bayangkan makanan yang saya makan tu, makanan paling sedap di yang pernah saya rasa.*Kalau tak silap, time tu bayang makan lauk yang mak masak kat umah.
Setiap suapan saya sangatlah sedap & sambil makan boleh tersenyum sebab terasa sedap giler.
Sebab tu kawan-kawan saya ketawa.

Tapi nak buat ni memang hati kena kuat & bayangan minda tu kena guna sepenuhnya.
Baru la rasa masakan itu dapat diubah sepenuhnya oleh KUASA MINDA.


p/s: Kepada yang nak cuba KUASA MINDA ni, cubalah pada benda yang betul. Jangan sental jer makanan entah pa2 lak. Jadi pa2 saya tak tanggung. HuHuHu.

0 Yang Rajin Menaip:

Post a Comment